25. august 2015

Sofies Fødselsdagsønsker 2015


Hej skønne mennesker! 
Jeg ved ikke, om jeg nogensinde nævnte det sidste år, men jeg har fødselsdag den 1. September, hvilket er om kun otte dage. Derfor tænkte jeg, at det ville være oplagt med en lille collage med ønsker, bare så I kan få lidt inspiration til hvad I kan ønske jer, hvis I også snart har fødselsdag. 
Det er især abonnementet på Bolig Magasinet (som jeg altid bliver inspireret af at læse), en ny kamerataske (der er gået hul i min gamle, Fujifilm kameraet og nyt læsestof jeg håber ligger i pakkerne. Ved I hvad I ønsker jer?

Hvordan går det med jeres skolestart? Det går okay for mig, men jeg kan godt mærke, at jeg er vildt træt efter hver eneste dag af alle de nye mennesker og indtryk. Men man skal jo lige falde til! 

Hvornår har du fødselsdag? Hvad ønsker du dig eller hvad var din yndlingsgave? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin





15 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine ønsker:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Årh elsker virkeligt mit polaroid kamera!!! - de er de fedeste :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne også virkelig godt tænke mig et (:

      Slet
  3. Jeg kan godt forstå, at du ønsker dig polaroid kameraet. Jeg fik et til jul, og det er simpelthen så hyggeligt, at billederne bliver printet ud! Kameratasken er godt nok fed!

    Jeg har først fødselsdag i februar, men jeg har allerede skrevet et par ønsker ned. Jeg har skrevet to bøger på, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at kigge i - Where Children Sleep og Playground, begge to er fotobøger af James Mollison. Jeg ønsker mig også gavekort til forskellige online smykkebutikker, blandt andet Bloody Mary Metal.

    Min skolestart går også helt fint, selvom jeg er lidt træt :/ Det er nok det der med at komme ind i den rigtige rytme igen - de sidste par dage har jeg glemt alle mine bøger og kladdehæfter. Jeg kunne godt bruge lidt ekstra sommerferie, haha!

    Hav en god dag!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som nogle fine ønsker -og var godt nok også vildt træt i starten, men det er meget bedre nu. Men vi kunne da alle blive enige om at vi burde have lidt mere sommerferie (:

      Slet
  4. Great birthday wish lists. I've been meaning to buy those gym handles too. Hope your wish comes through. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    SvarSlet
  5. Super lækre ønsker :)

    liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine ønsker.
    Jeg har sabbatår, så jeg er lige startet med at arbejde - hvilket er skønt!
    Happy b day på forhånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -det lyder lækkert med et sabbatår (:

      Slet
  7. Virkelig fine ønsker, håber du får dem i morgen :) Og stort tillykke med fødselsdagen (i morgen)!

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet
  8. Uh fede ønsker, og rigtig meget forsinket tillykke! Tænker også det kunne være fedt med et abonnement på et bolig eller modemagasin, altid lækkert med inspiration :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!