1. september 2015

August Favoritter l 2015

Adidas Løbesko   l   Krystal Deodorant   l   Rød Neglelak   l   Avene Cleanacne Expert   l   Powerbank

Hej skønne mennesker! 
I dag er det min sekstenårs fødselsdag -yay! Vil I egentlig gerne se hvad jeg får i gave? Har tænkt lidt over om jeg skulle lave det indlæg, men jeg synes ofte at de er ret så irriterende ... hvad synes I? 
Undskyld at jeg for resten missede et indlæg i sidste uge, men det er bare rigtig svært at nå det hele med alle de lektier min klasse får for. Jeg har jo både et arbejde, går til sport tre gange om ugen, og vil også gerne have et liv. Så der bliver nok nogle uger i fremtiden, hvor I kun får et indlæg. Jeg vil nemlig til hver en tid prioriter mit liv over bloggen -modsat alle andre føler jeg lidt. 
Det her er faktisk det første ikke-planlagte indlæg i rigtig lang tid, så jeg føler jeg har massere at fortælle. Det går rigtig godt i gymnasiet. I starten var jeg ikke så begrestejet -for det er virkelig skræmmende at starte, men nu er det meget nemmere og min klasse er rigtig søde. 
Med hensyn til mine favoritter har jeg endelig fået mig et par nye løbesko (hvis du har lyst til at kaste et blik på mine gamle 4 år gamle kan du se dem her), og hold op, hvor er de gode at løbe i. Jeg bruger dem dog også bare som hverdagsko, da de jo egentlig er ret fede -og behagelige at gå i. Det er endnu ikke lykkes mig at finde dem på nettet, så beklager det manglende link. 
Jeg tror, at jeg vil gemme min lille anmeldelse af krystal deodoranten, da jeg gerne vil lave et helt indlæg om den, da jeg synes at det er et lidt sjovt produkt. Neglelakken er bare en superfin farve som minder mig lidt om sommer, selvom vi jo bevæger os hastigt væk fra den. Der er heller ikke så meget at sige om cremen -jeg løb endelig tør for deres super gode Cleanacne K, som de desværre ikke producerer mere, men jeg så ingen forskel i min hud, da jeg skiftede til denne, så er meget tilfreds. Jeg vil dog prøve deres Cleanacne Triacnéal når den nu kommer til Danmark, da den ifølge dette indlæg skulle være mere lig Cleanacne K end Cleanacne Expert. 
Min powerbank reddede lidt mit mobilbatteris levetid på introturen: Vi var bogstavlig talt på lars tyndskids mark uden dækning eller forbindelse, og med kun én stikkontakt til lidt under hundrede mennesker. Det er dog ikke fordi den er fantastisk, men den får den lige 30-40% længere op. 

Jeg har ikke lyttet til så meget musik i august, men jeg har dog gået og nynnet Lana Del Reys nye sang 'High by the Beach' ret meget. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at 'Honeymoon' kommer i butikkerne.

Hvad har du været vild med i august? Har du nogen spændende planer i september? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin!






5 kommentarer:

  1. Sikke en fed farve på de sko:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for dem (:

      Slet
  2. Ihh, stort tillykke med fødselsdagen Sofie - håber, du havde en skøn dag med det hele. ;-) Kunne være rigtig fedt at se gave høsten i et indlæg!
    - Super lækre favoritter - elsker skoenes fantastiske farve. Og jeg vil bestemt ikke have noget imod at eje en powerbank, da min mobil går død på en skoledag.. :-P Hehe.

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
  3. thats cool
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!