16. september 2015

DO2 Krystal Deo Anmeldelse

Hej skønne mennesker! 
Som lovet i mit augustfavorit-indlæg, kommer der nu en anmeldelse af DO2's krystal deo, hvilket er et lidt sjovt produkt. 
Og hvor skal jeg dog starte. Jo, den indeholder ikke aluminium, hvilket jeg absolut ikke vil have i mine deodoranter. Jeg havde dog problemer med at finde en god en, så da min mor anbefalede mig den, skulle den da lige prøves af. I starten virkede den faktisk ikke så godt, men det er som om min hud har vænnet sig til den, for efter et par dage virkede den, og holder dig lugtfri til en vis grænse: Du kan for eksempel ikke forvendte, at den stopper svedlugten efter en lille løbetur, men dette forventer jeg sådan set heller ikke.
 Det jeg især er vild med ved denne deodorant er, at du faktisk kan bruge den efter at du har barberet dig under armene, uden at det svirre, hvilket jo er enormt praktisk om sommeren.
Det eneste, der generer mig er dog, at krystal deodoranter er noget værre bøvl (Inden og efter brug skal den skylles af), hvilket sådan set ikke er så besværligt i hverdagen, men bare det at tænke på, at man kunne spare tid ved at gå over til en normal deodorant, irriterer mig lidt. Den er derfor heller ikke særlig velegnet til at tage med på camping for eksempel, da man skal stå med vand og plaske rundt over det hele. Af samme grund var det meget besværligt at bruge deodorant, da jeg var på introtur. Derfor tænker jeg, at jeg vil købe en almindelig deodorant, jeg kan tage med på rejser eller små ture.
Deodoranten skal også have et skulderklap for sin lange holdbarhed. Jeg købte mig for flere måneder siden, og I kan jo selv se hvor lidt der er brugt, selvom jeg nu bruger rigeligt hver eneste dag. Derfor får man jo rigtig meget for pengene. 
Så alt i alt en rigtig god deodorant, der dog er lidt besværlig. 

DO2 krystal deo kan købes her og koster 90 kr. 

Hvilken deodorant bruger I? Går I op i om der er aluminium i deodoranter? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin


6 kommentarer:

  1. Great blog :)
    Have a lovely weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you -have a great weekend too (:

      Slet
  2. Det lyder så praktisk med en deodorant, som man kan bruge efter at have barberet sig under armene! Men irriterende, at den skal skylles inden og efter brug :/

    Jeg ville ønske, at jeg kunne nøjes med en ''naturlig'' deodorant, men jeg sveder simpelthen så meget (jeg har mistanke om, at jeg lider af hyperhidrose), så jeg kan ikke undgå at blive nødt til at købe en deodorant med stærk effekt og virkning, og hvis den ikke indeholder parfume/duft, så kommer jeg simpelthen til at lugte så slemt :/ Jeg håber virkelig, at det falder til ro en dag, fordi de fleste deodoranter, jeg bruger, ikke er så sunde for helbredet, og jeg meget gerne vil bruge en naturlig én.

    Håber det går godt på gymnasiet! Hav en god aften!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor træls! Jeg tror nu, at det nok skal blive bedre med tiden -havde samme problem for et par år siden, og det gik lige så stille og roligt væk. Tak! Håber også at du nyder 9. klasse og har en super dag, Mathilde (:

      Slet
  3. Den lyder godt nok mærkelig, når man læser det der ''Crystel deo'' haha! :)


    God aften!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også at det var meget mærkeligt første gang jeg hørte om det -håber også at du har en god aften (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!