12. september 2015

Lækre, Bløde og Varme Sweatre l Efteråret 2015

Grøn V-Hals   l    Grå med Mock Neck   l    Mønsteret   l    Lyseblå    l    Grå med Mønster

Hej skønne mennesker! 
Så kommer der endelig et nyt indlæg. Måske rammer det lidt ved siden af vejret i øjeblikket, som for det meste er ganske udmærket, men jeg startede på det sidste weekend, hvor det rent ud sagt var et forygende møgvejr. Det var da også der jeg fik erhvervet mig en ordentlig forkølelse, så jeg har sgu gået i sweatre hele ugen. Og derfor er det gået op for mig, hvor ufashionable dem jeg ejer er. Derfor er jeg sgu nød til at få købt nogle flere, og strikkede derfor en collage sammen, så I også kunne få lidt inspiration. Jeg kan virkelig godt lide den lyseblå, men den er sgu lidt dyr. Men jeg tror, at jeg bestiller den længst til højre hjem, da den er meget enkel, men samtidig sjov. 

Hvordan ser din yndlingssweater ud? Har du allerede bestilt nogle hjem? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






8 kommentarer:

  1. Min yndlings sweater skal være stor og varm, i hvert fald når det kolde vejr sniger sig ind på os om ikke så længe :)

    God lørdag :)
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig! Håber også at du har en god lørdag (:

      Slet
  2. Åh, hvor jeg dog bare elsker strik og sweaters :D

    http://camillajulie.looklab.dk/

    SvarSlet
  3. Elsker den blå, den er bare super fin:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne også godt bruge den i min garderobe (:

      Slet
  4. Den skal være stor og varm med lange ærme så man kan gemme hænderne inden i
    super fedt indlæg elsker den mørke grå med turtelneck

    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!