20. oktober 2015

Gemt på Asos l Oktober 2015


Hej skønne mennesker! 
Har I haft en god efterårsferie? Det har jeg i hvert fald -selvom jeg godt kunne bruge en uges ferie mere. Jeg har nemlig været et smut i Amsterdam (hvilket der nok skal komme et indlæg om), og arbejdet en hel del. Hvad med jer? 
Jeg har ret mange idéer til indlæg her for tiden, men tiden til at lave dem er knap. Derfor tænkte jeg lige at jeg ville bikse et 'gemt på Asos'-indlæg sammen, da de er forholdsvist hurtige at lave. Jeg kan desværre ikke ærligt sige, at jeg gemte alle tingene i oktober, men tænkte bare at 'gemt på Asos i oktober og september 2015' ville være et lidt for langt navn. Men her har I dem ikke desto mindre -nogle af tingene er lidt for kolde til at have på nu, men er nu ret forelsket i playsuiten og shortsene. Dog kunne sweatshirten eller halstørklædet være ret lækkere at have på nu, når det er blevet så koldt. Jeg tog faktisk min vinterjakke på for første gang her i morges. 

Hvad har du lavet i efterårsferien? Hvad kunne du godt tænke dig i din efterårsgarderobe? Hvad synes du om det jeg har gemt? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin



14 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine ting - er vild med tørklædet:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig ferie! Jeg har selv været en uge i Sverige :)
    Og rigtig fin collage forresten!
    Håber du vil kigge forbi.
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sverige lyder skønt! Håber at du havde en god ferie (:

      Slet
  3. Fedt med Amsterdam! Jeg har desværre slet ikke haft ferie :-( Jeg er vild med den grønne skjortekjole!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrh træls -men håber at du havde en god uge alligevel (:

      Slet
  4. Super lækre ting! Jeg er vild med den mønsteret playsuit, det ternede tørklæde og den grønne skjortekjole :)

    Jeg har været i Skagen med min familie. Der er et indlæg om det på bloggen ;) Derudover brugte jeg de to weekenden sammen med min kæreste :)

    Katrine
    // http://katrineringbaek.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Hvor er du heldig -Skagen er en virkelig dejlig by (:

      Slet
  5. Sikke nogle fine sager :D
    Jeg elsker Asos!

    http://camillajulie.looklab.dk/

    SvarSlet
  6. Super fede ting er især vild med den første :)
    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! -er også ret vild med den (:

      Slet
  7. Amsterdam lyder helt vildt dejligt! Jeg glæder mig til at høre mere om det. Jeg var i London hele ferien, hvor jeg heldigvis fik købt lidt efterårstøj. Det er virkelig nogle fede ting, du har fundet på Asos! Den mønstrede playsuit er simpelthen så flot!

    Hav en god weekend!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også -håber at du også havde en god tur! Det lyder i hvert fald rart med lidt nyt efterårstøj (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!