3. oktober 2015

September Favoritter + Playliste l 2015

Notesbøger fra Søstrene Grene  l   Miss Dior Mini Parfume  l  Nivea Sensitive 3-in-1 Micellar Cleansing Water

Hej skønne mennesker! 
Så er jeg endelig tilbage med nogle favoritter fra september, som jeg slet ikke kan forstå allerede er væk. Jeg ved godt at disse favoritindlæg ikke er de mest inspirerende, og jeg har flere gange overvejet kraftigt at droppe dem. Men de er få sig taget sammen til at få lavet, da jeg ved, at jeg SKAL have et nyt favoritindlæg oppe på ASOI hver måned. Men kan I virkelig lide dem? Alt her på A Sea of Inspiration eksisterer jo kun så længe I kan lide det (;

I denne måned har jeg købt et par notesbøger mere til min samling, og Søstrene Grene -udover at være meget billige- har altid nogle fine designs, så selvfølgelig er de derfra. Jeg tænker at den der ligger nederst på billedet skal bruges til rejsedagbog, da jeg altid skriver dagbog, når jeg rejser, men min forrige notesbog er lidt grim, så den skal erstattes af denne. Den anden er ikke lineret, så tænker at jeg måske vil bruge den til at tegne i. 
Min skønne grandkusine gav mig for lang tid siden en gave med et par mini dior parfumer i, og i starten kunne jeg overhovedet ikke lide lige præcis Miss Dior (hader søde parfumer), men jeg har brugt den et par gange i september, og elsket den hver gang. 
Som det sidste har jeg tilføjet denne makeupfjerner fra Nivea til min hudplejeroutine, da min hud har flippet lidt ud på det sidste. Jeg kan ikke sige, at jeg har set resultater endnu, men det føles som om den virker, og det er rart at få al makeuppen af. 

I september lyttede jeg desuden til: 

  1. Melanie Martinez - Play Date 
  2. Lana Del Rey - Music To Watch Boys To
  3. Daya - Hide Away
  4. Christina Perri - Burning Gold
  5. Lana Del Rey - Honeymoon

Hvad har elsket i september? Har du nogen spændende planer for oktober? Og synes du at vi stadig skal have favoritter her på bloggen? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






8 kommentarer:

  1. Sikke lækre favoritter, du har valgt til denne måned - specielt er notesbøgerne rigtig fine! Miss Dior parfumen dufter bare virkelig dejligt, jeg kan faktisk godt lide søde men friske parfumer - ville ikke have spor imod at eje den ;-)
    Indlægget er rigtig godt! Jeg bliver aldrig træt af at se månedens favoritter.

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at du synes! Håber at du nyder weekenden Sine <3

      Slet
  2. Hvor er det bare nogen super søde notesbøger!

    Hav en dejlig aften:)
    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak -du må også have en god aften (:

      Slet
  3. Lækre favoritter! Mine planer for oktober er en storbyferie i London i efterårsferien! :)

    Byagnesjensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det lyder lækkert -London er en super fed by (:

      Slet
  4. Jeg synes, det er helt vildt hyggeligt at læse favorit-indlæg. De to notesbøger er godt nok flotte - måske skulle jeg en tur forbi Søstrene Grene? Ej, jeg har en rigtig dårlig vane med at købe en masse notesbøger, og størstedelen af dem får jeg hverken brugt eller fyldt ud, haha.

    Her på lørdag rejser jeg til London med min mormor og morfar, hvilket jeg glæder mig enormt meget til, men udover det har jeg ikke rigtigt nogle planer i oktober. Med mindre jeg også tæller med, at jeg er i erhvervspraktik som tandlæge i denne uge.

    Hav en rigtig god aften!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for at du siger det! Kender godt selv det med notesbøgerne, haha. London lyder da vildt fedt! Hav en god tur Mathilde (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!