5. november 2015

The Liebster Award l 2015





























Background photo via pexel.com 

Hej skønne mennesker! 
Sine fra bloggen Mind the Gap har været så sød at nominerer mig til den såkaldte ''Liebster Award'', hvilket jeg blev utrolig glad for. Jeg har faktisk interviewet hende her på ASOI, som du kan tjekke ud her, så du kan finde ud af mere om hende -ellers kan jeg kun anbefale at klikke lidt rundt på hendes blog, som bugner af fine indlæg, som primært er om mode og skønhed. 

Hvad er 'Leibster Award' for noget? tænker du måske. Det er en slags fancy navn for et bestemt slags tag -men bare meget sjovere. Idéen er nemlig at man laver nogle spørgsmål og får nogle bloggere til at svare på dem, hvorefter de får nogle andre til at svare på nogle nye spørgsmål og så videre. Det er altså en slags kædebesked i blogland, som Sine skriver i sit indlæg. 

Reglerne for awarden er: 

1. Tak personen som nominerede dig, og kommenter på deres blog. 
2. Inkluder et link til deres blog.
3. Nominer 10 bloggere til awarden og fortæl dem det. 
4. Besvar de 10 spørgsmål du er blevet stillet, og stil 10 nye til de 10 nye bloggere du nominerer. 
5. Kopier reglerne ind i indlægget. 

Så her er Sines spørgsmål og mine svar: 
1. Hvad er det bedste ved blogging? 
      Helt klart at kunne udfolde sig præcis som man har lyst på sin helt egen side på nettet. Det er bare sjovt at have et sted, hvor man kan smide al sin kreativitet hen. Af processer på bloggen, kan jeg helt klart bedst lide at lære nye ting udi layout og design, som jeg synes er rigtig sjovt at rode med -især fordi det ofte involverer HTMLsom godt kan være lidt tricky, men man føler sig virkelig klog, når man finder ud af det. 

2. Et efter din mening must-have i garderoben?
        Uhh jeg føler mig ikke rigtig så god til det der med tøj, men striber kan man da aldrig få for mange af. Så en god stribet trøje, ville nok være mit ultimative must-have. 

3. Hvilken kendt ville du inviterer på aftensmad, hvis du kunne?
        Helt klart Lana Del Rey, hvis musik jeg bare elsker. Jeg tror, at hun kunne være en rigtig interessant person at snakke med. 



4. Hvilken ting tager du altid med dig, når du forlader dit hjem?
        I min lomme ligger der altid en læbepomade. Basic I know, men det duer simpelthen ikke med tørre læber. Min yndlings er den fra Mentholatum, som jeg har brugt i flere år og som ingen anden læbepomade endnu har overgået. 



5. Hvilken parfume er din favorit?
        Jeg er ikke den store parfumeperson, da jeg får fniller af de fleste parfumer i løbet af dagen. Dog elsker jeg Marc Jacobs' 'Daisy Dream', som dufter rigtig godt uden at være overvældende.  


6. Hvad inspirer dig når du skriver blogindlæg?
        Dette spørgsmål fik jeg også, da jeg svarede på jeres spørgsmål i februar, og allerede dengang havde jeg ret svært ved at svare på det. For det er sjælent at jeg får en idé lige præcis når jeg gør det ene eller andet. Dog synes jeg at årstiderne er en god overskrift at brainstorme over. Det sjove er, at dengang jeg bloggede to gange om ugen, syntes jeg, at det var langt nemmere at finde på idéer til blogindlæg end det er nu. Måske er det bare nemmere at spytte idéer ud, når man ved at man skal. 



7. Hvad er din yndlingsfilm i øjeblikket?
        Jeg kan rigtig godt lide Hunger Games-filmene -selvom bøgerne er bedre (:



8. Hvor var du på din sidste ferie?
       Jeg var i Amsterdam i efterårsferien, som er en super fed og hyggelig by. 



9. Hvad spiste du til morgenmad i morges?
        I dag fik jeg den fantastiske besked at første modul var aflyst, så jeg havde lidt ekstra tid. Jeg lavede derfor en smoothiebowl med æble, banan, havregryn og kaffe -hvilket er en af mine yndlingskombinationer om morgen. Oven på kom jeg honning og kokosmel. 



10.What do you spend most of your money on?
        Hmmm ... nok skønhedprodukter tror jeg. Der er sgu altid et eller andet man løber tør for. Ellers tøj, som jeg dog ikke køber uendelige mængder af. 

Og her har I mine spørgsmål til de bloggere, jeg har nomineret: 
-Gemmer sig der en historie bag din blogs navn? 
-Hvor gik den bedste ferie du nogensinde har været på til?
-Hvis du vandt i lotteriet i dag, hvad ville du så bruge pengene på? 
-Hvad er din største styrke? 
-Hvad er din største svaghed?
-Hvad laver du i fritiden udover at blogge? 
-Hvad er din største frygt?
-Hvilke 3 ting ville du tage med på en øde ø? 
-Hvis du måtte ''besøge'' et årti i fortiden, hvilket ville du så besøge og hvorfor?
-Hvad fik dig til at starte din blog? 

Jeg nominerer disse skønne bloggere: 
Mathilde Julie fra mathildejulie.blogspot.dk
Julie fra julieguldbrandt.dk
Anna Matilde fra annamatildehv.blogspot.dk

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jeres svar! 




12 kommentarer:

  1. Det var rigtig spændende at læse dine svar, Sofie! Mange tak for, at du tog udfordringen op :-)
    Det var også sjovt at se dine nye spørgsmål, de er vældig gode.

    Ønsker dig en skøn weekend :-)
    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Sine! Det var nogle rigtig gode spørgsmål -og du ønskes også en god weekenden herfra (:

      Slet
  2. Tusind tak for nomineringen, Sofie! Jeg glæder mig rigtig meget til at svare på spørgsmålene, og det var så hyggeligt at læse dine svar og lære dig lidt bedre at kende. Jeg smider lige en kommentar, når indlægget er oppe på min blog (det bliver nok om lidt over en uge).

    Hav en rigtig god weekend!

    Knus,
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mathilde! Jeg glæder mig til dine svar (:

      Slet
  3. Mange tak for nomineringen søde!
    Jeg har dog en gang fået sådan en nominering før, og må indrømme at det ikke er min stil længere at lave sådan indlæg. MEN jeg er dog rigtig taknemmelig for din nominering, og jeg vil med glæde svare på spørgsmålene i et andet forum, eller som kommentar eller lign., hvis det skulle interessere dig :-)
    Mange knus
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt okay! Du må gerne svare her hvis du har tid og lyst (:

      Slet
  4. Mange tak for nomineringen søde. Jeg skal nok snart få lavet den, det lover jeg dig, tak! <3

    SvarSlet
  5. Hej søde, nu har jeg svaret på dine spørgsmål og ført den videre ud til andre. håber du vil læse dem og måske lægge en lille kommentar. tak fordi du nomineret mig :)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/the-liebster-award-l-2015/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Glæder mig til at læse dine svar (:

      Slet
  6. Tusind tak for nomineringen søde Sofie! Det er altså dejligt at få sådan en nominering.
    Jeg laver indlægget i løbet af ugen :)
    Knus Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare! Glæder mig til at læse dit indlæg (:

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!