24. december 2015

Last-minute gaveidé: DIY Krus med dit eget Design + Glædelig Jul fra ASOI

Hej skønne mennesker! 
Så blev det den 24. december! Jeg kan slet ikke fatte det -jeg føler virkelig, at vi stadig er i oktober eller sådan noget. Den allersidste gave, jeg mangler at få styr på er den til mine forældre -som bliver de to krus I kan se her i indlægget. Så tænkte at jeg lige ville vise jer processen for de er faktisk mega sjove at lave. 




Du skal kun bruge nogle porcelænstusser, et krus og en ovn til projektet. Første skridt er at gøre krusene rene, hvorefter du kan dekorere dem som du vil -kun fantasien sætter grænser. Ideelt set burde du nu lade tussen tørre i 4 timer, men det skridt sprang jeg bare over uden problemer. 


Herefter skal de bare i oven i en halv time ved 160 grader. Dette trin gør at de kan tåle at komme i opvaskemaskine ved 50 grader. De må dog ikke vaskes op i hånden eller sættes i blød, da dit design vil krakelere. 

Jeg håber, at I kunne lide denne lille DIY. Jeg havde det i hvert fald sjovt med at lave den. Jeg håber virkelig, at I får en rigtig god juleaften -hvor skal I fejre den? Jeg skal over til mine bedsteforældre, så det skal nok blive hyggeligt. Hav en super god aften (:

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare søde, det må jeg bare prøve en dag!
    - Glædelig jul, håber din aften bliver skøn :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Frederikke! Håber at du også havde en god aften (:

      Slet
  2. Sikke fine krus, skriften er virkelig flot!
    - Ønsker dig en rigtig glædelig jul. Håber, du nyder juledagene, Sofie <3

    Knus www.blogbysine.blogspot.com :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kunne lide dem! Håber også at du havde en super god jul og nyder ferien Sine <3

      Slet
  3. Sikke en sød lille gave idé :-)
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak -jeg hyggede mig i hvert fald med at lave dem. Håber at du havde en god aften i går (:

      Slet
  4. Ej hvor sjovt, og ih hvor er de flotte!

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!