17. december 2015

(Forsinkede) November Favoritter l 2015



Hej skønne mennesker! 
Jeg beklager meget at dette indlæg kommer så sent, men har bare haft utrolig travlt her på det sidste. I morgen skal jeg til prøve i AP, og så har jeg ferie, så der skulle gerne være lidt mere tid til ASOI der. 
I mellemtiden har jeg et par favoritter fra November jeg forholdsvist hurtigt kan få vist jer. En af dem er jeg særligt glad for: Tea tree olien fra the Body Shop. Jeg har før klaget over at min hud, og denne lille olie-dims har virkelig hjulpet. Det er ikke fordi jeg slet ikke har flere bumser, men den har beroliget min hud en hel del, hvilket bare var rigtig rart. 
En lidt forudsigelig favorit er Orofluido-olien, som bare gør ens hår rigtig lækkert. Man kan nok også sige det samme om Batiste-tørshampooen, men det er første gang, at jeg rent faktisk kan holde lugten ud. 
Derudover har jeg læst Renée Toft Simonsens roman 'Tirsdag Formiddag'. Det er ikke min nye yndlingsbog, men jeg synes at den giver en et godt indblik i hvordan det er at have angst. Den er let læst, men har samtidig substans. 

Hvad er I vilde med her for tiden? Hvornår får I juleferie? Fortæl mig alt om det i kommentarfeltet! 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin






2 kommentarer:

  1. Det er altid sjovt at se andre bloggeres favoritter - vældig inspirerende! Bogen kender jeg desværre ikke, men den lader til at være interessant. Batiste kender jeg til gengæld - bruger det med jævne mellemrum ;-)
    - Ønsker dig en dejlig juletid, Sofie :-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig! -Du ønskes også en god jul herfra Sine <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!