9. januar 2016

De 10 Bedste Indlæg på ASOI i 2015

Hej skønne mennesker! 
Sidste år lavede jeg et indlæg som dette, og det var faktisk virkelig sjovt at gennemgå al indholdet på ASOI, og bloggen i mig har siden glædet sig til at lave det igen. Så her har I det igen! 

1. Fancy Morgenmad: Nem og Sund Bagt Avokado med Æg


Nogle af de indlæg, jeg har nydt allermest at lave er min 'Fancy Morgenmad'-serie. Jeg har desværre ikke lavet så mange på det seneste, men der skal nok komme mange flere. De fleste madvarer er faktisk overaskende nemme at fotografere (i modsætning til smoothies, som jeg har bøvlet meget med), og jeg har næsten hver gang jeg lavede et nyt indlæg i serien siddet med følelsen af at det nok skulle blive et godt indlæg. 
Så grunden til at lige præcis de bagte avokadoer med æg fik førstepladsen skyldes mest den gode smag -og at jeg stadig den dag i dag laver det i weekenden, hvis jeg har ingredienserne. 

Se indlægget her

2. Beach Must Haves
Jeg kan rigtig godt lide dette indlæg, fordi jeg er rigtig tilfreds med collagen. Jeg elsker at lave collager, men normalt er de lidt uoverskuelige at lave. Jeg fik idéen til firkanten i midten, da jeg var på sommerferie på Mallorca, og aner ikke hvor den kom fra. Men ellers udviklede idéen til indlægget sig derfra. 

Se indlægget her.

3. Fancy Morgenmad: Lækre, Nemme Omeletter 


I har vist allerede hørt nok om Fancy Morgenmad-serien, så lad os bare sige, at jeg også stadig laver disse omeletter i ny og næ -og nyder det hver gang. 

Se indlægget her.

4. Dagbog fra Amsterdam


En anden type indlæg som også næsten altid går godt er rejseindlæg. Jeg plejede engang at bare lave billedeserier, når jeg ikke har følt, at jeg vidste nok om byen til at kunne lave en decideret guide, men jeg synes faktisk at dagbogsformen fungerer bedre. Så kan man jo både vise billeder og give tips i teksten. 

Se indlægget her.

5.  Opskrift: Lækker Kaffe Ice Blend

Jeg kan huske, at jeg lavede dette indlæg i April. Jeg var lige kommet hjem fra en træningslejr i Italien, og herhjemme i Danmark var solen sørme også begyndt at titte frem. Derfor kunne jeg nyde denne hjemmelavede ice blend på min terrasse -selvfølgelig iført jakke, men alligevel- og alene det at jeg kom til at tænke på det, fik scoret indlægget en plads på listen. 

Se indlægget her.

6. Berlin in Black



Okay okay, jeg ved godt, at jeg lige har antydet at billedeserier er slatne, men der findes alligevel en jeg er lidt stolt af: Da jeg var i Berlin med min klasse, fik jeg idéen til overskriften, og så var det jo bare naturligt at billederne skulle være i sort/hvid. Jeg synes, at det gjorde billederne meget mere stemningsfulde, og var ret glade for dem. Dog var selve turen ikke specielt god eftersom mig og min veninde havde det ret dårligt, men selve Berlin er nu en ret fed by, som jeg sagtens kunne finde på at besøge en gang i fremtiden. 

Se indlægget her.

7. Opskrift: Bagte Æbler med Havregryn


Jeg kan huske, at jeg var noget forbløffet over at lyset på billederne i indlægget rent faktisk endte med at være godt. Jeg tog dem nemlig inde på mit værelse, hvor lyset er decideret elendigt, fordi mine forældre havde gæster, og jeg tænkte, at det ville se lidt mystisk ud, hvis jeg bare begyndte at knipse løs af de æbler, jeg lige havde taget ud af ovnen. Men lys-guderne var vist med mig den dag, haha. 

Se indlægget her.

8. Mini Guide til Cala D'or 

Dette er måske ikke verdens bedste guide til området, men jeg synes nu at det er nogle gode tips. Billederne gør mig i hvert fald rigtig glad og får mig til at tænke på en rigtig dejlig ferie, så det er selvfølgelig alt jeg behøver for at være tilfreds. 

Se indlægget her.

9. DIY Memory Jar


Det er ikke fordi jeg synes, at jeg var hamrende original her, men mere fordi jeg elskede idéen, og rent faktisk brugte glasset meget i 2015 -dog ikke så meget her i det seneste halve år, hvor jeg har haft travlt med arbejde, sport og gymnasiet, men jeg ville virkelig ønske at jeg havde. Det bliver virkelig sjovt at læse alle sedlerne, og gennemleve hvordan alle de skønne oplevelser man har haft. 

Se indlægget her.

10. De 3 Ultimative Tøsesmoothies 


Jeg har allerede nævnt at smoothies er virkelig svære at fotografere, så derfor fik jeg denne idé til at simpelthen bare hælde indholdet ud og fotografere splattet. Det var vildt sjovt at lave, selvom det var et helvede at rydde op, og der gik smoothie til spilde -hvilket også er en af grundene til at jeg lavede forholdsvist simple smoothies, så jeg ikke gik glip af noget (; 
Selvom jeg ikke er fuldt ud tilfreds med alle billederne (vandmelonssmoothien, som I kan se på billedet lavede jeg for tyk til at den så flot ud), så var det alligevel et af de sjoveste indlæg at lave, hvilket efter min mening er nok til at skaffe sig en plads på denne liste. 

Se indlægget her.


Jeg har selvfølgelig også en liste over de dårligste indlæg ligesom sidst. Dog vil jeg ikke gå i dydben med dem, da jeg selvfølgelig bedst kan lide at fremhæve det gode i min blog, haha. Men ikke desto mindre er indlæggene 5 Typiske Hårplejefejl, Januarfavoritterne, 10 Idéer till din Påskeferie, DIY Potte Makeover, Sidste Skoledagskostumer og Oktoberfavoritter alle ret dårlige indlæg. 

Det mest populære indlæg var desuden for andet år i træk DIY Hårkur af Honning. Ærlig talt kan jeg ikke helt forstå det -ikke at det er verdens dårligste indlæg, men efter min mening er det middelmådigt-, men det må være fordi mange søger 'DIY Hårkur' på Google eller sådan noget. Min pin på pinterest bliver også stadig den dag i dag repinnet, så det er vel bare fint. 



Hvis du er blogger -hvilket indlæg fra din blog i 2015 er du så mest tilfreds med? Jeg vil selvfølgelig gerne tjekke det ud (:
Og hvis du er læser -hvad vil du gerne se på ASOI i 2016? Er du enig med min liste? 

Husk at følge A Sea of Inspiration på Bloglovin


5 kommentarer:

  1. Jeg er vilde med dine indlæg, forsæt gerne i samme stil.
    Som blogger synes jeg det er svært at bedømme, hvilket indlæg jeg er mest tilfreds med. Jeg synes dog mine indlæg bliver bedre og bedre (y)
    Du kan evt. selv bedømme hvilket der er bedste :)

    Xx Blue Ducklings
    http://www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og i lige måde! (:

      Slet
  2. Super fedt!
    **
    http://moodboardit.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Amaizing post! Love these pics!
    Would you like to follow each other? Let me know :*
    New post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gå aldrig glip af et nyt indlæg på A Sea of Inspiration!